Jag är periodare

Märker att jag måste må någorlunda bra för att blogga på. Är det nåt som skaver eller är lite FÖR stressigt så går det inte. Det är nämligen då man går in i att bara klara dagen mode. SURVIVORMODE. 

Och.

Då menar jag verkligen inte någon slags Robinson-utmaning.

Utan.

Ta hand om barn.
Ta hyfsat hand om mig själv.
Ägna lite tankar åt mannens och hundarnas håll.
Ringa mamma. 

Typ.

Nu är iaf juljäveln över. Som jag älskar men mest hatar. 

Eftersom man är begåvad med känslorna på utsidan så lyckas man ju var eviga år suga åt sig hela världens julstress. 

Så.

Stressdarrande står man och gör julmat och slår in presenter när man bara vill ligga i sängen med en stråldkyddsoverall på sig. 

Aja.

Slutklagat.

På söndag är det iaf nyårsafton. 
Oxå en älskad högtid då man förväntas vara uppe till 24.00 minst. 

Det är en timme efter läggdax.

Just saying...

(null)

Cellen Ellen i en nyinköpt filt som hundarna gnagt perfekta lufthål i...
Kommentera inlägget här:
Namn:   Kommentar:
Kom ihåg mig?
Mailadress:
URL/bloggadress: