Vad finns eg i skötet?

Ska man summera nu eller? Knyta ihop säcken och så. Vad var bäst och vad var sämst?

Näpp.

Blir inget av med det.

För.

Kommer ju knappt ihåg vad som hände igår. Hur i hela fridens namn ska jag minnas det som utspelade sig i mitten på mars. Näe. Funderar allvarligt på att börja med bromsmedicin för demens... 

Istället kommer här en önskelista inför 2018:

1. Sömn
2. Sömn
3. Sömn
4. Sömn
5.  Aldrig, aldrig magsjuka igen. 

By the way, fixat nyårsblåsa än?

Själv scrollar och scrollar jag och ba, den och den och den! När dom underbara festklänningarna rullar fram på skärmen. Den beställer jag! 
Till vad kan man då verklighetsförankrat fråga sig?
Lekplatshäng i förorten?
Elr.
Besök hos dietisten!?!?
Elr. kanske,
I soffan på fredagen till På spåret? 

Passande till alla tre tillfällen eller vad säger ni? 

En liten fråga då. När fan är det tänkt att man ska ha alla dessa galadressar på sig?

Vad jag vet så är inte risken jättestor att ett inbjudningskort till Nobelfesten dimper ner i lådan lixom. 

Men vad vet jag vad 2018 har i sitt sköte🔮.

Kan ju bli hur bra som helst! 

(null)



Kommentera inlägget här:
Namn:   Kommentar:
Kom ihåg mig?
Mailadress:
URL/bloggadress: