Salsanight!

Jag och min väninna har gått och dansat salsa i några år. Så himla kul, oftast... Från början när L var liten så var det typ enda gången jag satte tån utanför hemmet utan bebben och sen har det fortsatt av bara farten!   
Så nu är vi helblodsproffs och dansar runt i studion som gudinnor som alla andra salsiccias är snuskigt avundsjuka på för att vi är så bra!
Eller?
Nja, vi är ju lite roliga av oss dock. Det som står ovan är så vi inbillar oss att det är. På riktigt! Vi tycker nämligen att dom flesta andra på kursen är lite sämre på att dansa eller luktar död eller tror att dom är lärare eller något annat där vi glänser över dem som dom superdansare vi är! Fast vi inte är...
Det är ju ändå skönt att man kan tycka att man är så svinbra någon gång iaf. Sen att man är totalt verklighetsfrånvänd det lägger vi ingen vikt vid just nu!
 
Nu tycker vi dessutom att vi har växt ur dansskolan som vi dansat på. Alltså tillåt mig småle... Aja, i vilket fall som helst så ska vi testa nytt och fräscht ikväll. Det troliga scenariot blir nog som vanligt att vi kommer att vara bäst på provapå-omgången och bli utvalda till någon specialgrupp eller så:)
 

Såhär ser jag ut när jag vilar...
 
                                                    
Kommentera inlägget här:
Namn:   Kommentar:
Kom ihåg mig?
Mailadress:
URL/bloggadress: