5 bästa & 5 sämsta

Minisemester i Åre.
 
Sååå mysigt att bara få umgås med familjen dygnet runt. LOL.
 
Nä men faktiskt.
 
Listar 5 sämsta och 5 bästa:
 
Sparar det göttaste till sist, således kommer här det sämsta:)
 
5. Bäddsoffa från 1932. Drabbade emellertid mest min man...
 
4. Lågsäsong. Mycket sparsmakat med öppna restauranger. (Jag som skulle frossa)
 
3. Hotellets nysatsning restaurang Green. (Ja om man gillar syrad morot med pumpakärnor så. Det gör inte min man och definitivt inte Loke.)
 
2. Äggtoddy. Fan vilken upphåsad feel-good i kylan dricka... BU!
 
1. Poolområdets öppningstider. 10.00. Då har man ju med en fyraåring redan varit vaken ett halvt dygn. 06.00 hade varit mer i vår linje...
 
Nu kommer vi till det bästa!
 
5. Eftersom vi inte kunde äta på Green så var vi tvingade att äta på O´learys. Med andra ord pommes och nachos på längden och tvären. Love it! Inte mitt fel...
 
4. Lågsäsong. Så skönt att slippa folk:) Enstöringsaktig som jag mer och mer blir...
 
3. Åre chokladfabrik. Say no more<3
 
2. Fjällandskap. Vackrare får man leta efter.
 
1. Det tropiska poolområdet! Thailand släng dig i väggen säger jag!
 
Så jag är nöjd. Behöver bara en gnutta semester efter semestern. Och vad passar inte bättre då än att det är införjultiden som är en så lugn och harmonisk tid. Bara att luta sig tillbaka och sippa på en glögg. Funderar på att göra det dygnet runt faktiskt.
Fram till Jul.
 
Kommentera inlägget här:
Namn:   Kommentar:
Kom ihåg mig?
Mailadress:
URL/bloggadress: