Försökskaniner sökes!

Idag kan det ha varit något slags rekord. 04.48. VA FAN!
 
L har på något mystiskt sätt snokat reda på att eller dragit någon form av slutsats att om det är ljust ute så är det morgon. Mäh!
Så glad att vi inte bor i norrbotten. Där går junte solen ner ever på sommaren. = skita i att sova alls då.
Nja.
Så illa är det inte eftersom jag stolpade upp efter ungen och förklarade att man MÅSTE sova. Det är nästan det viktigaste i livet. Detta gjordes i flödande ljus från takbelysningen som L passat på att tända. Så där stod man kisande som en blind underjordisk råtta och hade en föreläsning om sömnens betydelse för en fyraåring. 04.55.
Ok.
Men det hade någon slags effekt för jag fick honom i säng till slut. Och vi somnade om. Phu!
Innan jag svävade iväg på ett sömnmoln hann jag dock önska mig skilsmässa från mannen som inte kunde se till att mörkläggningsgardinerna satt tätt, utan släppte in en millimeterspringa med dagsljus...
Inser att det är någon sorts överdriven reaktion + att vi satte upp dem tillsammans...
 
Skit i det.
Helgens bravad dåra.
Kursen i Tarot.
Alltså jag säger bara:
Yiiiii fucking haaaaaa!
Har dock inte hunnit smälta allt fantastiskt och hemligt som vi fick vara med om, men det landar så småningom.
Behöver emellertid några försökskaniner, så om ni vågar & känner er sugna på att bli spådda om allt underbart som kommer att hända er i framtiden så hojta till;).
 
Har ni förresten tänkt på folk som bekräftar allt dom säger med ett ja eller ett um.
Ex:
- Huset är gult. Jaa.
Man ba; ok, jag känner mig lite lätt överflödig här i dialogen. Du svarar ju på dina egna påståenden...eh...
Elr.
- Nu ska vi baka bullar. Uuummm.
Men asså. Där kan vi snacka bekräftelsebehov. Där räcker det inte med likes på fejjan eller insta. Nope, dom är sånna bekr.torskar att dom till och med håller med sig själva.
Högt så att alla hör.
Dom ba:
Här håller jag med mig själv. Har alla hört det?
 
Aja, alla kan ju inte vara så insiktsfulla som, numera, andliga- jag! Uuummmm:)
 
 
 
Eventuellt kan det ha varit så här det kändes inatt:)
 
 
 
 
 
 
 
 
Kommentera inlägget här:
Namn:   Kommentar:
Kom ihåg mig?
Mailadress:
URL/bloggadress: