Spontanius is my middle name

Jahapp...
 
Tisdag, regn och trötthet. Faan va positivt!
 
Drar helt random en lista på saker jag som tjugoåring var helt säker på att jag skulle göra, men nu som fyrtiotreåring får ett bryt av bara tanken, samt alternativet jag skulle välja idag:
 
1. Bo i en träkoja i ett tropiskt land.
 
1. Lyxhotell med bamseklubb. Helst i Sverige eftersom jag max kan flyga till Luleå. (Så Sune...)
 
 
2. Hoppa fallskärm.
 
2. Stora vattenruschkanan i Väsby simhall. (L fyra år har åkt den). Obs! den lilla fick mig att må illa...
 
 
3. Bo i takvåning i Bangkok alternativt NYC.
 
3. Bo på landet, j-ligt långt från allt hippt... I Sverige. (Fast inte för långt från civilisationen ändå...)
 
 
4. Vara känd musikalartist.
 
4. Vara totalt okänd...
 
 
5. Tycka att spriten och festen är det viktigaste på helgen.
 
5. Glas rött och Så mycket bättre i soffan. På sin höjd.
 
 
Inser att jag är en j-ligt rolig och spontan tjej i mina bästa år.
 

Här var jag i alla fall full.
 
 
 
 
Kommentera inlägget här:
Namn:   Kommentar:
Kom ihåg mig?
Mailadress:
URL/bloggadress: