05.22

Det är inte ens en tid. Och absolut inte ackompanjerat av "maaamaaaa var är min brandbiiiiil", så jävla högt rakt in i örat.
 

Man kan väl lugnt påstå att just denna disiga septembermorgon, kanske inte startade så himla härligt.
Eftersom.
Man numera, efter oerhört dumdristigt beslut att skaffa e hund till, måste tokrusa ner för trappan och slänga ut nyinköpt hund på tomten, eftersom denna hund gillar att kissa inne. Så fort minsta ljud avyttras från övervåningen så vaknar ju just denna kissnödiga hund... Väntar då inte som sin mycket duktige hundstorebror utan väljer första bästa soffhörn att slänga upp minitaxbenet och drilla mot. Phu!
Why God why!
Aja, som man bäddar får man ju som bestämt ligga....
Och.
Min bäddning är fan under all kritik just nu.
Inte nog med det efterblivna beslutet att bli en familjemedlem till, så hade vi ju en "semestervecka" i Norrland där jag tydligen satte likhetstecken med semester och vräka i dig allt du hittar.
A men fy fan. Jag genomlider kampen varje dag att hålla mig inom 1500 kcal. 1500 FUTTIGA KCAL.
Åsså ba: ja men det är ju semester, då får man unna sig...
Fast kanske inte snitta på 3549...
 
Tröttnar dock emellanåt på att racka ner på mig själv så nu skall jag racka upp lite!
Är skitbra på att koka soppa på en spik. På riktigt superskicklig. Släng åt mig vad som helst och jag fixar en gourmetmiddag! Och barnvariant av samma gourmetmiddag.
Det mina vänner, det är en talang!
 
 
 
Kommentera inlägget här:
Namn:   Kommentar:
Kom ihåg mig?
Mailadress:
URL/bloggadress: