Så sjukt kul, elr?

- Vad händer om man tvättar en älg?
- Den blir ren...
Hahahahahaha, elr inte.
 
Det blir bättre:
- Vilket virke är lättast att se igenom?
- Fönsterbrädan...
Lol big time... not!
 
Eller varför inte:
- Hur vet du att fisken vägde 10 kilo?
- Det kom en våg just då...
Asgarvar... nope!
 
Inser att jag är kärringen mot strömmen. Folk tycker på riktigt att ordvitsar är roligt. Själv drar jag totalt oärligt på mungipan bara för att vara snäll när någon drar en. Alltså jag har sååå svårt för denna typen av skämt. Var i ligger det roliga? Att ett ord kan ha två betydelser? Jag dör av garv...ordet betyder två olika grejer, hahahaha! Eller får man upp en bild i huvet och det ser så knasigt och tokigt ut? Med en hushållsvåg som kommer gående, jag kiknar...
Nej, nope, icke!
Detta går ej hem hos mig.
 
Något som inte heller riktigt går hem hos mig är fyraåringars totala behov att välta, kasta och rasera saker.
 
Så här kan det, om man har tur se ut efter en helt vanlig eftermiddag när L och hans kompis lekt...
Några detaljer värda att lyfta:
Den gröna barnstolen som är slängd i soffan...
Stackars SvampBob Fyrkant som ligger och dör över sängbrickan...
Blomman som är placerad mitt på golvet...
 
Jag tycker ändå att dom har lyckats få till en helhet, killarna.
 
Vad som däremot verkligen går hem hos mig är kvällens aktivitet. Billy Elliot med syrror och mamma<3
 
 
 
1 Anonym skriven

Man säger ju att smutsiga barn är glada barn då borde ju röriga hem vara trevliga hem 😚

Svar: Helt rätt tänkt:)
zarahza.blogg.se

Kommentera inlägget här:
Namn:   Kommentar:
Kom ihåg mig?
Mailadress:
URL/bloggadress: